مصاحبه ابراهیم زاده Ùˆ پیروانی بعد از باخت ذوبی ها

مصاحبه ابراهیم زاده و پیروانی بعد از باخت ذوبی ها




 

 


مصاحبه ابراهیم زاده و پیروانی بعد از باخت ذوبی ها


تاریخ : جمعه ،
27 آبان 1390

مصاحبه پیروانی:

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: فکر نمي‌کردم برابر ذوب‌آهن 3 بر يک پيروز شويم.


غلامحسین پیروانی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که آیا پیش بینی می‌کرد این مسابقه را با این نتیجه ببرد، اظهار داشت: خدایی چنین فکری نمی‌کردم. ما دنبال بازی بسته بودیم و اینکه در ضد حمله به نتیجه برسیم اما روش‌مان جواب داد. البته نباید از کنار تیم خوب ذوب آهن به سادگی بگذریم. اگر دو بازیکن ملی پوش ذوب آهن از اول توان بازی کردن داشتند کارمان سخت‌تر بود.

سرمربی نفت آبادان درباره اعتراض به داور در دقیقه 89 گفت: فکر می‌کردم روی بازیکن ما پنالتی صورت گرفته اما کارشناسان باید در این باره نظره بدهند.

پیروانی در خصوص اینکه با این پیروزی دیگر از استعفا صحبت نمی‌کند عنوان کرد: از اول هیچ استعفایی مطرح نبود. هیئت مدیره با من هماهنگ است و حمایت می‌کند و تا زمانی که آنها بخواهند با جان و دل در آبادان هستم. تماشاگران گاهی انتقاد می‌کنند. آنها تحمل باخت در خانه را ندارند اما به طور کل همه باید صبور باشیم.
---------------

مصاحبه ابراهیم زاده:


سرمربي ذوب آهن گفت: فکر مي‌کنم تيم ما نفرين شده است.


منصور ابراهیم زاده پس از شکست 3 بر یک مقابل نفت آبادان گفت: امروز خیلی بد بودیم؛ از خودم گرفته تا سایر بازیکنان خوب نبودیم و همین باعث باختمان شد.

وی در خصوص داوری یدالله جهانبازی در این مسابقه عنوان کرد: داوری قضاوت خود را انجام داد. کارشناسان نظر می‌دهند و من حرف نزنم بهتر است.

سرمربی ذوب آهن در خصوص ناراحتی گردان و خروج او از رختکن گفت: گردان از شکست تیم ناراحت بود و فروتن سرپرست تیم به دنبال او رفت تا مانع از این شود که گردان با ناراحتی مصاحبه کند.

ابراهیم زاده اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی داشتم. من وظیفه‌ام را انجام دادم. شما بگوید من چه کار باید انجام دهم؟ وظیفه بازیکن گلزنی است. اگر در نیم فصل نیاز باشد تا از بازیکنان بهتری استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سؤال که وضعیت مالی باشگاه به کجا رسید گفت: بارها گفته‌ام وظیفه ندارم در مورد مسائل مالی صحبت کنم. گاهی یک شخص یا یک تیم مریض می‌شود و ذوب آهن به همین وضع دچار شده است. این مریضی دو روزه خوب نمی‌شود و باید صبر کرد تا به حالت عادی برگردد.

وی در خصوص استفاده از احمد پوری در این مسابقه تاکید کرد: او در این بازی موقعیت‌هایی داشت اما از آنها استفاده نکرد هر چند که گلر خوب نفت آبادان هم این موقعیت‌ها را گرفت. بعضی‌ها موقع‌ها همانطور که معجزه صحت دارد و در زندگی اتفاق می‌افتد نفرین هم اثر گذار است و فکر می‌کنم ذوب آهن نفرین شده است.

ابراهیم زاده درباره اینکه چه کسی ممکن است این تیم را نفرین کرده باشد به شوخی و طعنه جواب داد: حتما من.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اینکه ذوب آهن در چه مرحله‌ای از بیماری‌اش قرار داد گفت: آنقدر مریض هست که امروز نتیجه نگرفت و نشان می‌دهد که هنوز خوب نشده است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل